joi, 15 ianuarie 2009

orgasm.ro

Desi mai totdeauna mi se pare greu, ieri am stat 30 de minute pe bicicleta eliptica si nici nu mi-am dat seama cum a trecut timpul. Ba chiar am constatat ca numarul de calorii consumate era mai mare ca de obicei. Pentru ca rotatiile pe minut au fost mai multe! Nu-mi venea sa cred… Dar am realizat inca o data ce putere are… Orgasmul!

Doar ca sa stiti rotatiile pe minut nu veneau din placere, ci din revolta. Sa va explic.

Aveam vreo 9 ani si eram pe Drumul Sarii, iar o colega de clasa mi-a explicat ce inseamna un act sexual. Explicatia ei a fost detaliata, si totusi simpla: vagin, penis, act sexual, copil. “Doamne, ce mincinoasa e Mihaela Popescu!”, apoi vreme de cateva saptamani m-am mai putut gandi la altceva!

La prima ocazie, mi-am confruntat o matusa tinerica, care – culmea – mi-a confirmat veridicitatea variantei mihaelapopesciene. Ce oribil!!!

Dupa circa 2 minute, I was a believer!

Revenind la revolta, mi-a luat mai bine de 20 de ani sa realizez ca:
1. aflu despre actul sexual pe la 9 ani
2. trec multi-multi-multi ani
3. aflu si despre Orgasm, intr-un final

Si am citit si vreo 2 carti pe ascuns pe la 12-13 ani, dar nimic-nimic despre big O.

Da, stiu, traiam in comunism si preocuparea majora (si fireasca) a adultilor activi sexuali era aparitia unei sarcini. Si stiu ca avantajele unui act sexual ar fi fost periculoase pentru o fata, intr-un asemenea context totalitar. Insa treburile astea sunt absolut relative: nici astazi nu se vorbeste mai mult despre placere in Romania, nici baietii de varsta mea nu au auzit decat tarziu despre orgasm si in lumea occidentala e cam la fel: lantul cauza efect este tot act sexual – sarcina.

Eu spun ca si lucrul acesta e unul din chipurile patriarhatului la care punem fiecare cate o caramida de-a lungul vietii noastre! Marii barbati ai timpurilor trecute – clerici sau laici – au decretat in problema diviziunii stricte trup-spirit, diabolizand tot ce tinea de primul. Apoi au mai facut o disjunctie, femeie-barbat. Si apoi niste definitii si desemnari. Femeia a ramas cu trupul si s-a diabolizat si ea. Placerea e impreuna cu trupul, asa ca trece intr-un teritoriu derizoriu sau tabu. Femeile trec si ele tot acolo. Nu mai spun despre placerea lor.

Eu, una, a trebuit sa lupt pentru orgasmele mele. Prin meandrele rusinii, prin vidul de cunoastere, prin golul de asumare, uneori purtand si o bocceluta grea cu vina.

Voi cum stati cu orgasmele?

Niciun comentariu: